oriflame

Dołącz do Oriflame

Imię

Nazwisko

Adres

Kod pocztowy

Miejscowość

Adres e-mail

Telefon

PESEL

Jeśli chcesz, zadaj nam pytanie lub zostaw wiadomość

Wysyłając formularz potwierdzam, że akceptuję postanowienia regulaminu Oriflame oraz Polityki Prywatności.

Masz pytania zadzwoń/wyślij sms lub wyślij wiadomość e-mail. Skontaktujemy sie z Tobą i udzielimy wszelkich informacji.

+48 603 11 59 59

biuro@oriswiat.pl

Oriflame – nagrody i wyróżnienia

Oriflame od wielu lat jest cenioną na świecie firmą produkująca ekologiczne, wysokiej jakości kosmetyki i suplementy diety . Coraz więcej produktów Oriflame zostaje docenianych za jakość i innowacje przez środowiska lekarskie i konsumenckie, przez renomowane czasopisma oraz jury prestiżowych konkursów kosmetycznych.

Poniżej przedstawiamy niektóre z nagród, jakie firma Oriflame otrzymała za swoje produkty.

  1. SUPERPRODUKT Świata Kobiety 2012 – bibułki matujące do twarzy Optimals otrzymały wyróżnienie w kategorii: kosmetyki, podkategorii: pielęgnacja twarzy.
    Celem konkursu, organizowanego przez jeden z najpopularniejszych magazynów kobiecych  o nakładzie ponad 500 tys. egzemplarzy – Świat Kobiety –  jest promowanie i rekomendowanie czytelniczkom najlepszych produktów dostępnych na polskim rynku.
    W tym roku do konkursu w sześciu kategoriach zostało zgłoszonych 360 produktów.
  2. Seria kosmetyków Ecobeauty zdobyła 1 miejsce w konkusie na najlepszy kosmetyk naturalnyZłota Pieczęć Natury , organizowanym przez Centrum Kosmetyki i Promocji Zdrowia ESTETYKA w kategorii zagraniczne kosmetyki naturalne ogólnodostępne zarówno w sprzedaży sklepowej jak i bezpośredniej.
  3. Powstała w Wielkiej Brytanii organizacja The Superbrands Ltd.Superbrands po raz VI wyłoniła najsilniejsze marki na polskim rynku. Po raz pierwszy marka Oriflame zdobyła status Superbrands Polska 2012.
    Tytuł Superbrand jest prestiżowym wyróżnieniem dla zespołów marketingowych, przyznawanym już od 16 lat w ponad 87 krajach. Lista ok. 3000 marek tworzona jest na podstawie badań konsumenckich, a kryteriami oceny są: rozpoznawalność marek, unikalny charakter oferowanych korzyści oraz siła więzi z klientami.
  4. Puder w kulkach Giordani Gold Bronzing Pearls został wyróżniony tytułem Kosmetyku Wszech Czasów w kategorii „Makijaż – pudry” przez Serwis Wizaz.pl.
    Kosmetyk Wszech Czasów (KWC) jest największym w Europie opiniotwórczym katalogiem produktów kosmetycznych, dodawanych i ocenianych przez użytkowniczki serwisu Wizaz.pl KWC jest również najbardziej wiarygodnym i opiniotwórczym źródłem informacji o kosmetykach w polskim Internecie.
  5. Skoncentrowany liftingujący krem na dzień Bioclinic otrzymał nagrodę w plebiscycie „Mój kosmetyk 2011” organizowanym przez jeden z najpopularniejszych miesięczników poradnikowych w Polsce – Poradnik Domowy .
  6. Woda toaletowa Eclat Weekend dla pań otrzymała nagrodę w prestiżowym konkursie miesięcznika „PANI” „Złoty Nos 2011” w kategorii popularny zapach damski wybrany przez JURY.
  7. Wygładzający scrub do twarzy Swedish Spa otrzymał kryształową statuetkę w kategorii popularne kosmetyki do pielęgnacji twarzy w konkursie Prix de Beauté Cosmopolitan 2011.
    Konkurs Prix de Beauté jest organizowany przez wszystkie międzynarodowe edycje magazynu Cosmopolitan. Celem plebiscytu Prix de Beauté Cosmopolitan jest wyróżnianie i promowanie najciekawszych propozycji kosmetycznych i sposobów pielęgnacji urody.
    Nagroda Prix de Beauté Cosmopolitan dla kosmetyku jest tym cenniejsza, że przyznana została przez czytelniczki magazynu pokazując w ten sposób, iż ufają i doceniają one jakość produktów Oriflame.
    W roku 2010, w tym samym konkursie, Oriflame zostało nagrodzone przez jury w kategorii kosmetyki męskie za krem przeciwzmarszczkowy Total Age Control.
  8. W 2011 roku marka Oriflame znalazła się w czołówce 5 najbardziej medialnych marek kosmetycznych w rankingu magazynu branżowego PRESS zajmując 4 miejsca w najbardziej konkurencyjnej kategorii- brandów kosmetycznych.
    Pięć TOP Marek to efekt największej ilości publikacji prasowych. Publikacje poddane analizie pochodzą z monitoringu ponad 1000 tytułów prasowych – zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i regionalnym.
  9. Woda perfumowana More by Demi została wybrana najlepszym kosmetykiem sygnowanym przez gwiazdy w plebiscycie Fifi Fragrance Awards 2012 w Rosji. Międzynarodowe jury składające się ze słynnych ekspertów z branży perfumiarskiej, projektantów oraz redaktorów magazynów ilustrowanych oceniało około 100 zapachów.
    Ekskluzywny magazyn ELLE w edycji chińskiej, poświęcił aż dwie strony na prezentację kolekcji More by Demi .
  10. W Tajlandii, w 2012 roku, kapsułki dotleniająco-nawilżajace Optymals Oxygen Boost , zdobyły nagrodę w konkursie magazynu Marie Claire w kategorii „Najbardziej imponujące działanie”.
  11. Brytyjski magazyn My Weekly przyznał tytuł najlepszego podkładu pod makijaż podkładowi Oriflame , Everlasting .
  12. Na Łotwie w plebiscycie miesięcznika Cosmopolitan sześć produktów Oriflame zdobyło nagrody:
    Krem pod oczy Optimals Skin Energy
    Woda toaletowa Exite by Oriflame
    Nawilżajacy żel samoopalający Fatigue Figter North For Men
    Balsam pod oczy Triple Action North For Men
    Nawilżający podkład Oriflame Ecobeauty
    Żel pod prysznic Ecobeauty

Nie ma lepszej miary sukcesu popularności dla marki niż nagrody i publikacje prasowe. Powyższe przykłady świadczą o światowej popularności produktów Oriflame.

Jeżeli chcesz korzystać na co dzień z wysokiej jakości kosmetyków i produktów Wellness Oriflame – wstąp do klubu Oriflame już teraz i kupuj wszystkie produkty w dużo niższych cenach niż w katalogu Oriflame .

 

ZAREJESTRUJ SIĘ W ORIFLAME