oriflame

DOŁĄCZ DO ORIFLAME

Imię

Nazwisko

Adres (ulica/numer domu/numer mieszkania)

Kod pocztowy

Miejscowość

E-mail

Telefon

Data urodzenia

Wysyłając formularz potwierdzam, że akceptuję regulamin Oriflame oraz Politykę Prywatności.

Historia Oriflame Polska

Historia Oriflame w Polsce rozpoczęła się w 1990 roku, kiedy w listopadzie został podpisany akt założycielski Oriflame Poland. W 1991 roku wynajęto biuro na warszawskim Mokotowie, przy ul. Różanej i rozpoczęto rekrutację osób, które chciały wykorzystać możliwości oferowane przez Oriflame. Zainteresowanie nową formą zarabiania było bardzo duże. W okresie od września do listopada 1991 roku liczba zarejestrowanych konsultantów wzrosła dwukrotnie, z 15 000 do 30 000.

W 1993 r. Kierownictwo Oriflame podjęło decyzje o budowie fabryki Oriflame w Ursusie. Na owe czasy był to największy w Polsce i najnowocześniejszy w Europie kompleks badawczo-produkcyjny. Uroczyste otwarcie fabryki, połączone z przeniesieniem Centrali Oriflame Poland do Ursusa nastąpiło w 1995 r. Na otwarcie fabryki zaproszono wiele konsultantek Oriflame i konsultantów Oriflame z całej Polski. Wrażenia z tego spotkania były niezapomniane.

W 1996 roku polska konsultantka Oriflame, jako pierwsza na świecie zdobyła tytuł Senior Executive Director, będący w owym czasie najwyższym wyróżnieniem w Oriflame.

W kolejnych latach Oriflame w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, osiągając roczne wzrosty sprzedaży dochodzące w niektórych latach do 15 %. W roku 2003 polska Centrala Oriflame w Warszawie przenosi się do nowej siedziby przy ul.Jutrzenki. Od roku 2006 centrala Oriflame Poland została wybrana na siedzibę całego regionu EMEA.

Od początku swojej działalności w Polsce, Oriflame Poland wspierała różne imprezy kulturalne typu koncerty czy ogólnopolskie konkursy. W 1998 r. Oriflame zostało oficjalnym sponsorem największej polskiej produkcji filmowej – „Ogniem i mieczem” w reżyserii Jerzego Hoffmana. W 1999 roku „twarzą” Oriflame została polska aktorka i piosenkarka, grająca głównie w produkcjach zagranicznych, Izabella Scorupco.

Pomimo światowego kryzysu ekonomicznego Oriflame Poland utrzymuje dominującą pozycję na rynku sprzedaży bezpośredniej w branży kosmetycznej. Celem Zarządu Oriflame Poland jest trzykrotne zwiększenie członków Klubu Oriflame do 2015 roku, kupujących produkty w Oriflame. Pozwoli to Oriflame zająć 1 miejsce w Polsce wśród firm sprzedaży bezpośredniej.

TERAZ ATRAKCYJNE NAGRODY POWITALNE O WARTOŚCI 300 ZŁ DLA NOWYCH KLUBOWICZEK. DOŁĄCZ TUTAJ

¤